-Łαяαsιмs--> Ingyenes sims2 letöltések, barkácstippek, tippek, sorozatok, versenyek, képek, csalás
Számláló
Indulás: 2008-03-02
 

 

látogató van itt

 

Beállítom a Larasimset Kezdőlapnak!
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Menü
Oldaltérkép
Letöltések
The Sims2
The Sims3
Sorozatok
Versenyek
Kvízek
Szavazások
Extrák
Itt kérdezz!
Társalgó modulok

 

Chat szabályzat:
-Ne káromkodj!
-Ne írj más nevében!
-Ne hirdess!
-Ne küldj csak hangulatjelekből álló, értelmetlen üzenetet!

Ezeket ne is próbálkozz megszegni, mert azonnal törlöm az üzeneted!

 
Chat
 
Oldal információ

Oldal neve:
Larasims
Címe:
www.larasims.try.hu
Témája:
The Sims2 & The Sims3
Szerkesztő:
larasims -Inaktív-
Társszerki:
Stephan -Inaktív-
Böngésző:
Mozzilla Firefox
Google Chrome
E-mail & MSN:
-larasims@hotmail.com
 Ritkán vagyok fenn MSN-en, a
 kérdéseid inkább a kérdezz-
 felelekbe tedd fel! Illetve a
 másik e-mail címemen:
-cukisims2@citromail.hu
-sstephan@citromail.hu
Nyitás Cukisims2-ként:
2008.03.02
Nyitás Larasims-ként:
2009.04.25.

Több info>
_________________________

 

 


 

 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 

 

BlogPlusz
Friss bejegyzések
2013.01.29. 13:38
2012.01.23. 14:36
2010.03.14. 12:42
 

 

 

Interjúk/egyéb információk
Interjúk/egyéb információk : Interjú Rod Humblelel

Interjú Rod Humblelel


Bár az EA a nemrég befejeződött E3 kiállításra nem vitte magával a Sims 3-at, a Gamespy szerkesztőinek sikerült elcsípniük Rod Humble-t, aki az egész sims-őrület főfejese a Maxisnál. Tőle a készülő tucatnyi új játék között természetesen a sokak által várt új Simsről is sikerült megtudni ezt-azt.

Fargo /Gamespy/: Mit mondanál annak a sok-sok rajongónak, aki évek óta megszállottja a sorozatnak, mik lesznek azok az újdonságok amik miatt érdemes várni az új részt?

Rod Humble /Maxis/: Rengeteg Sims 2 rajongót vontunk be a fejlesztésbe - mivel nem szeretnénk elcseszni a dolgot [nevet] - úgyhogy meg vagyunk győződve arról, hogy azt kapják majd a vásárlók, amit elvárnak. Természetesen mi magunk is megszállott Sims-játékosok vagyunk, és az első dolog amit mindenképp ki szerettünk volna iktatni a játékból, az ami minket is a legjobban zavart.

F: Konkrétan?

RH: Ami a legjobban dühített a második részben, az a töltési idő. Gyakorlatilag be voltunk zárva a saját kis világunkba, pedig fantasztikus lehetőségek rejlenek abban, ha egy igazi, élő környezet vesz körül bennünket - egy valósághű, szimulált világ, ahol az események összefüggenek egymással: "Miért szalad az a Sim az úton? Ja, igen, már látom: egy autóbaleset történt nem messze, és onnan menekül. És ott, kicsivel arrébb, összefut azzal a másik simmel..." - számtalan ilyen véletlenszerű esemény-láncolat szemtanúi lehetünk majd, és mindez igazán élvezetessé teszi majd a mindennapokat.

Ezen kívül látjuk, mennyien vannak a világon, akik szeretnek saját tartalmakat létrehozni - természetesen rájuk is gondoltunk és sokkal egyszerűbbé tettük a tárgyak testreszabahtóságát, valamint megosztását másokkal. Kibővítettük a játékba beépített objektum-szerkesztési lehetőségeket is: ha például gondolsz egyet, hogy szeretnéd hogy ez az asztal, teszem azt, olyan mintázatú legyen mint a sim nadrágja, semmi akadálya. De ugyanezt könnyedén megteheted akár a tapétával vagy az autóddal is.

F: Tehát nyugodtan keverheted az objektumokat, és feltöltheted a végeredményt?

RH: Így van. És akár még azt is mondhatod, hogy "ezt a mintázatot szeretném látni az összes környzező objektumon" és meglesz. De külön algoritmusunk lesz arra is, hogy tegyük fel, itt ez a vöröses árnyalat [felemel egy piros színű cukorkásdobozt] és te megkérdezheted a géptől, hogy vajon milyen szín harmonizálna ezzel? A játék pedig kiszámolja, és felajánlja neked a hozzá passzolót.

Bevallom, én vegyes érzésekkel fogadom ezt az újítást, ugyanis most, hogy rádnézek, azt látom az arcodra írva hogy "szent ég, ez elképesztő..."

F: Ez bárkiből profi lakásdekoratőrt csinálhat

RH: Igen, de ott a másik oldal is, hogy vajon képes lehet-e erre a mesterséges intelligencia? Az ízlés nem valami olyasmi, amivel csak mi, embereknek rendelkezünk? Ez egy kicsit aggasztó. De bízom benne, hogy a játékosoknak hasznukra válik majd az újítás, és az algoritmus képes lesz besegíteni azokban a helyzetekben, amikor nem tudják eldönteni mit is szeretnének.

F: Beszéljünk egy kicsit a simek személyiségjegyeiről, amiről a játékot bemutató sajtótájékoztatón hallhattunk. Ott azt mondtátok, hogy minden sim egy különálló személyiség lesz, mesélj!

RH: A Sims 2-ben hat tulajdonság, ezenkívül kismértékben a horoszkóp befolyásolta hogy milyen is az adott sim. Életcéljuk valamelyest egyedivé tette őket, de ezt leszámítva tulajdonképpen egyformák voltak. A Sims 3-ban viszont több tucat tulajdonság kombinációja határozza majd meg a sim személyiségét (simmetria: tegnapi bejegyzésünkben megtalálható a közel 80 tulajdonság felsorolva) - lehet például olyan sim, amely a világért se szeretné egy hosszútávú párkapcsolatban elköteleznie magát. Lehet a kedvenc színe a zöld. Vonzódhat a zömök alkatú simekhez, vagy lehet könyvmoly. Minden apró tulajdonság hatással van a sim személyiségére, és ez az egész játékmenetet befolyásolja.

Ha csak ülsz a CAS-képernyő előtt és megnyomod a "véletlenszerű" gombot, hosszasan olvasgathatod a sim jellemrajzát.

F: Akár egy társkereső-hirdetésben.

RH: Pontosan!

F: "Imádom a hosszú, romantikus sétákat a tengerparton, de ki nem állhatom a kutyákat..."

RH: Igen, és az az érzésed támadhat, hogy "meg akarom ismerni ezt a simet". Vagy hogy "az a sim egy igazán fura figurának tűnik" - és mindez egy soha nem látott változatosságot hoz majd a játékba.

F: Tudnál mondani egy példát?

RH: Egyik alkalommal amikor játszottam az egyik könyvgyűjtő simemmel, azt vettem észre hogy tűnnek el a könyveim. Lejelentettem programhibaként az esetet, ezután a játéktervezők megkérdezték: Egész véletlenül nem a barátod Jeff? Mire én: dehogynem. A válasz: hát, Jeff bizony kleptomániás.

Meglátogattam Jeff-et a házában, és tényleg ott voltak a könyveim! Ez csak egy azok közül a pillanatok közül amikor azt mondtam: ez igazán bámulatos! Aztán láttam még mindenféle tárgyakat Jeffnél, és kíváncsi lettem hogy azok vajon honnan lehetnek...

Még valami a karakterekkel kapcsolatban: az eddigi "szeretném, ha rend lenne a házban" vagy "meg kellene fürödnöm" - tehát az alapszükségletek rendszere teljesen átdolgozásra kerül. Nincs többé "75%-osan WC-re kell mennem", hanem vagy nem kell, vagy kell, vagy nagyon-nagyon kell.

F: Nincsenek többé a szükségleteket jelző csíkok? Hasonló lesz, mint a Sims 2-ben a vágyak és félelmek rendszere?

RH: Igen, valami olyasmi, de ennél jóval összetettebb a dolog. A simnek bármennyi kívánsága lehet, és ezek együttesen határozzák meg a sim hangulatát. Az egész rendszer a szerepjátékokban alkalmazott, összetett megoldására hasonlít majd: pontosan tudni lehet majd, mik a sim aktuális gondolatai, és hogy miért olyan a hangulata, amilyen. Például ha sír a sim, annak lehet az is az oka hogy elveszítette a legjobb barátját, vagy mert kint sétált az esőben és megfázott. És sok-sok ilyen kis élmény, gondolat, érzés összeadódásából alakul majd ki a sim hangulata, te pedig szépen nyomonkövetheted őket.

F: Vagyis belelátunk majd a sim fejébe?

RH: Tulajdonképpen igen, és például én személy szerint érzelmileg sokkal jobban kötődöm ezekhez a simekhez, hogy látom lelkük minden apró rezzenését.

F: Sokkal inkább valódi embernek tűnnek, nem csak mindenféle statisztikák halmazának.

RH: Pontosan így van.

F: Mikorra várhatjuk mindezt?

RH: Jövőre, de pontos határidőt még nem szabtunk meg.

F: Szeretném, ha erről a bizonyos online áruházról is mesélnél nekünk. Ha jól tudom, ez már ma is működik, és a Sims 2-vel használható?

RH: Így van.

F: És pontosan mi is ez? Egyesével vehetünk majd például bútordarabokat?

RH: Igen, lehet majd különálló tárgyakat vásárolni. De nem is ez a lényeg, hanem hogy rájöttünk: az emberek szeretik a "cuccok" csomagjainkat, de szeretnénk megkönnyíteni azok dolgát, akik csak ezt vagy azt szeretnék megvenni belőle. Ahelyett tehát, hogy az általunk összeállított kollekciót kelljen beszerezni, lehetőség válik arra hogy mindenki csak azt vegye meg amit valóban szeretne.

F: És mit jelent ez a sorozat jövőjére nézve? Lesznek "nagy" kiegészítők továbbra is, vagy a kiegészítők inkább csak a játékmenet-béli változásokra lesznek kiélezve, az új tárgyakat pedig egyesével veheti meg aki szeretné?

RH: Nem határoztuk még meg a részleteket, de a törekvésünk az, hogy kisebb csomagok legyenek, és a játékosok maguknak válogathassák össze amit szeretnének. Sok olyan visszajelzést kapunk, hogy egy idő után az egész játék egy hatalmas, kezelhetetlen halmazzá válik, és a játékosok azt mondják: "Tetszik ez a rész az Éjszakai élet-ből, vagy az a másik a Vár az üzlet kiegészítőből, jó lenne külön hozzájutni" - mi ezt próbáljuk lehetővé tenni, aztán majd meglátjuk mi lesz a végleges megoldás.

 

Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU